Evaluatie training

EvaluatieOnze training laten we altijd evalueren door alle deelnemers. We evalueren de inhoud, trainers, zelfreflectie en inzetbaarheid. Hieronder vindt u enkele opmerkingen van deelnemers:

 

 

Evaluatie trainingsinhoud:

  • Werkvormen: afwisselend, motiverend, praktisch, actief, goed, balans herhaling-nieuwe inzichten, interessant, laatste bijeenkomst was er minder sparren met collega’s, fijn
  • Werk-kennis verhouding: top, veel praktisch; zorgt ervoor dat je focus niet wegzakt, zeer nuttig, onderwerpen goed verdeeld, prima balans, goede handvatten ook voor niet-docenten, direct toepasbaar, veel kennisoverdracht, niet teveel individuele/groepsopdrachten, goed dat er opdrachten tussen zitten voor de concentratie en afwisseling, voldoende, top, fijn, prima verhouding en niet slaapverwekkend, derde bijeenkomst veel luisteren
  • Voldoet aan verwachtingen: boven verwachting, meer begrip voor leerlingen van gekregen, ja, direct toepasbaar, opent ogen, wel wat herhaling maar ook veel nieuwe inzichten

Trainers:

  • Prettig om naar te luisteren, praktijkervaring is een must, deskundig, enthousiast, praktisch ingesteld, veel kennis in huis, fijne manier van training geven: duidelijk met ruimte voor eigen inbreng en humor, energiek, duidelijk, goede voorbeelden, fijne middagen, positief, sterke combinatie, to the point, inlevend, happy, goede afstemming, je ziet passie en professionaliteit, tevreden

Materialen:

  • Inhoudelijk -> theoretische onderbouwing i.c.m. praktische uitvoering is heel prettig, kort en bondig, duidelijke taal, veel concreet materiaal, goed onderbouwd, prima maar wel taalkundig reviseren, goed, geeft inzicht, prima, kennisverbredend, geschikt voor beginnende mentor, graag ook digitaal beschikbaar maken, sterk, veelzijdig.
  • Bruikbaarheid: super, ga ik zeker gebruiken, handig, meteen in te zetten, zeer bruikbaar, concreet,  direct inzetbaar, zeker bruikbaar maar moet het nog wat ordenen

Zelfreflectie (doel gesteld en bereikt?):

  • Met vertrouwen, verrijkend, diepere basis (zeker bereikt), bewustwording, intensieve begeleiding (bereikt), beter inzicht verkregen op leren leren (ook per vak), ja, bruikbare tip, ja ik weet meer over het puberbrein en meer handvatten voor begeleiden en leren leren, ja fijne tools, herhaling maar ook nieuwe dingen waarmee ik beter kan aansluiten bij leerlingen

Wat neem ik mee naar mijn team:

  • Inzicht en bewustwording, verschillende leerstrategieen, positief denken, omdenken, verschillende manieren van plannen, werkvormen, plannen mét leerlingen, ideeën en inspiratie, tips en tools, reactie van leerlingen beter begrijpen, tips leren leren, meer aandacht agenda van leerlingen, collega’s moeten de workshop ook volgen.